Поставите коментар

Писана слова ј, ш, р, у,

ПИСАНА ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА ЗА ЧАС

НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ                                     Српски језик
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА Писана слова Ј ј, У у, Р р, Ш ш
ТИП ЧАСА Утврђивање
РЕДНИ БРОЈ НАСТАВНЕ ЈЕДИНИЦЕ 91.
НАСТАВНИ ОБЛИЦИ                                        Фронтални, индивидуални
НАСТАВНЕ  МЕТОДЕ                                        Дијалошка, демонстративна, метода писаних радова, рада на тексту
НАСТАВНА СРЕДСТВА
ЦИЉ  ЧАСА Учење читања и писања писаних слова.
ЗАДАЦИ ЧАСАОбразовни 

 

Функционални

Васпитни

– Учење правилног писања писаних слова и њиховог повезивања у речима.–  Овладавање техником читања и писања писаним словима.

– Богаћење речника ученика.

–  Формирање навика за уредно и лепо писање писаним словима.

Образовни стандарди који се могу применити 1СЈ.0.1.1. познаје основна начела вођења разговора                 1СJ.1.2.1. влада основном техником читања ћириличког текста           1СЈ.1.2.2.  одговара на једноставна питања у  вези са текстом1СЈ.1.3.1. пише писаним словима ћирилице                              1СЈ.1.3.3.  почиње реченицу великим словом, завршава је одговарајућим интерпункцијским знаком

 

ТОК ЧАСА

I Мотивациона  припрема  Учитељ поставља на таблу хамер на којем је тајанствена порука коју треба да дешифрују и препишу правилно писаним словима.Упиши на линију почетно слово предмета или бића. Препиши је правилно писаним словима.Миша је написао мами поруку. Помози мами да је прочита.

.

__    __     __    __   __     __   __     __     __     __       __     __    __     __     __    __   __     __      __     __    __      __.

– Разговор о решењу тајанствене поруке. (Отишао сам са Урошем у шуму.)

II Најава наставне јединице – Данас ћемо писати и читати писана слова. Учитељ најављује шта ће овог часа радити и пише по табли писана слова која утврђују – Ј ј, У у, Р р, Ш ш.

III Писање – Учитељ дели наставне листиће ученицима.

ПИСАНА СЛОВА

Препиши писаним словима текст. Уместо слике напиши речи.

Јана носи   и  .  Јанин  има шарену мараму.  На  је .  Јани сјајно стоји.

– Ученици преписују текст писаним словима. Учитељ их обилази и проверава задатке. Помаже ученицима којима је помоћ потребна.

IV Читање – Ученици читају текст који су преписивали писаним словима.

– Разговор о прочитаном – учитељ поставља питања, а ученици проналазе у тексту и читају реченице које су одговор на постављено питање: Шта Јана носи? Где се налази марама? Каква је марама? Где се налази машна? Како Јани стоји шешир?

V Самостални и стваралачки рад ученика– Нацртај шешир који би теби сјајно стајао и украси га писаним словима  Ј, У, Р, Ш.

VI Домаћи задатак – Напиши пет реченица писаним словима које смо научили.

ПИСАНА ПРИПРЕМА НАСТАВНИКА ЗА ЧАС

НАСТАВНИ ПРЕДМЕТ                                     Српски језик
НАСТАВНА ЈЕДИНИЦА Писана слова Ј ј, У у, Р р, Ш ш
ТИП ЧАСА Утврђивање
РЕДНИ БРОЈ НАСТАВНЕ ЈЕДИНИЦЕ 91.
НАСТАВНИ ОБЛИЦИ                                        Фронтални, индивидуални
НАСТАВНЕ  МЕТОДЕ                                        Дијалошка, демонстративна, метода писаних радова, рада на тексту
НАСТАВНА СРЕДСТВА
ЦИЉ  ЧАСА Учење читања и писања писаних слова.
ЗАДАЦИ ЧАСАОбразовни 

 

Функционални

Васпитни

– Учење правилног писања писаних слова и њиховог повезивања у речима.–  Овладавање техником читања и писања писаним словима.

– Богаћење речника ученика.

–  Формирање навика за уредно и лепо писање писаним словима.

Образовни стандарди који се могу применити 1СЈ.0.1.1. познаје основна начела вођења разговора                 1СJ.1.2.1. влада основном техником читања ћириличког текста           1СЈ.1.2.2.  одговара на једноставна питања у  вези са текстом1СЈ.1.3.1. пише писаним словима ћирилице                              1СЈ.1.3.3.  почиње реченицу великим словом, завршава је одговарајућим интерпункцијским знаком

 

ТОК ЧАСА

I Мотивациона  припрема  Учитељ поставља на таблу хамер на којем је тајанствена порука коју треба да дешифрују и препишу правилно писаним словима.Упиши на линију почетно слово предмета или бића. Препиши је правилно писаним словима.Миша је написао мами поруку. Помози мами да је прочита.

.

__    __     __    __   __     __   __     __     __     __       __     __    __     __     __    __   __     __      __     __    __      __.

– Разговор о решењу тајанствене поруке. (Отишао сам са Урошем у шуму.)

II Најава наставне јединице – Данас ћемо писати и читати писана слова. Учитељ најављује шта ће овог часа радити и пише по табли писана слова која утврђују – Ј ј, У у, Р р, Ш ш.

III Писање – Учитељ дели наставне листиће ученицима.

ПИСАНА СЛОВА

Препиши писаним словима текст. Уместо слике напиши речи.

Јана носи   и  .  Јанин  има шарену мараму.  На  је .  Јани сјајно стоји.

– Ученици преписују текст писаним словима. Учитељ их обилази и проверава задатке. Помаже ученицима којима је помоћ потребна.

IV Читање – Ученици читају текст који су преписивали писаним словима.

– Разговор о прочитаном – учитељ поставља питања, а ученици проналазе у тексту и читају реченице које су одговор на постављено питање: Шта Јана носи? Где се налази марама? Каква је марама? Где се налази машна? Како Јани стоји шешир?

V Самостални и стваралачки рад ученика– Нацртај шешир који би теби сјајно стајао и украси га писаним словима  Ј, У, Р, Ш.

VI Домаћи задатак – Напиши пет реченица писаним словима које смо научили.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

ШКОЛИЦА СВЕЗНАЛИЦА

Блог одељења I-3

Хајде да се играмо

Сајт за децу, учитеље и родитеље - аутор Љиља Павловић

✿ РАДОСНА УЧИОНИЦА ✿

У ОВОЈ УЧИОНИЦИ РАСТУ НАЈЛЕПШИ ЦВЕТИЋИ, РАЗЛИЧИТИХ БОЈА И МИРИСА, А ИПАК ТОЛИКО СЛИЧНИ ДА НЕ МОГУ ЈЕДНИ БЕЗ ДРУГИХ!!! Ово је место за све учитеље, ученике, родитеље и оне који воле школу. На блогу можете пронаћи разне материјале о инклузији, као и све друге погодне за рад у разредној настави. Такође можете пронаћи и занимљиве фотографије и догађаје из школског живота, као и разне занимљиве идеје и презентације. Надам се да ће ова онлајн учионица бити место где ћете време увек проводити са осмехом...

Чуда се, ипак, дешавају!

Све што се школе тиче - цртежи, песме...и свакојаке приче!

Златица Геров

ЛИЧНИ ПОРТФОЛИО

Испеци па реци деци

Ђурђица Стојковић

СВЕТ У НАШИМ РУКАМА

Само заједничким снагамо стварамо потпуну личност.

ШКОЛИЦА СВЕЗНАЛИЦА

Блог одељења I-3

Хајде да се играмо

Сајт за децу, учитеље и родитеље - аутор Љиља Павловић

✿ РАДОСНА УЧИОНИЦА ✿

У ОВОЈ УЧИОНИЦИ РАСТУ НАЈЛЕПШИ ЦВЕТИЋИ, РАЗЛИЧИТИХ БОЈА И МИРИСА, А ИПАК ТОЛИКО СЛИЧНИ ДА НЕ МОГУ ЈЕДНИ БЕЗ ДРУГИХ!!! Ово је место за све учитеље, ученике, родитеље и оне који воле школу. На блогу можете пронаћи разне материјале о инклузији, као и све друге погодне за рад у разредној настави. Такође можете пронаћи и занимљиве фотографије и догађаје из школског живота, као и разне занимљиве идеје и презентације. Надам се да ће ова онлајн учионица бити место где ћете време увек проводити са осмехом...

Чуда се, ипак, дешавају!

Све што се школе тиче - цртежи, песме...и свакојаке приче!

Златица Геров

ЛИЧНИ ПОРТФОЛИО

Испеци па реци деци

Ђурђица Стојковић

СВЕТ У НАШИМ РУКАМА

Само заједничким снагамо стварамо потпуну личност.

%d bloggers like this: