Поставите коментар

Свет око нас

saobracaj

Методички подаци о часу бр. 15

СВЕТ КОЈИ ПОЗНАЈЕШ И ВОЛИШ

Од куће до школе

Ко ти помаже у саобраћају
Поруке свуда око нас
На улици
Обрада
Стицање знања о основним појмовима у саобраћају , о реду, безбедности, култури и правилима понашања у саобраћају .Усвајање знања о томе ко регулише саобраћај – семафор, саобраћајни знаци и саобраћајни полицајац.
Оспособљавање ученика да схвате и уоче последице непримереног понашања у саобраћају;  за разликовање основних саобраћајних појмова и учесника у саобраћају (пешака, возача и путника)Оспособљавање ученика за безбедно учествовање у саобраћају.
Развијање свести ученика о значају саобраћаја, неопходности поштовања саобраћајних прописа и правила и култури понашања у саобраћају.
-Демонстративна метода- вербална метода, , кооперативно учење (активна настава), учење откривањем, игра. 
-уџбеник, стр. 20 и 21. и радна свеска  на 30. и 31. стррани, песме о семафору и саобраћају , колаж папир,
-Упознају се са  правилима понашања у саобраћају- решавају  задатке постављањем илустрација  на одговарајућа места-уочавају понашање суседа  и вршњака  у насељу

– прављење саобраћајних знакова

-Упозорава ученике  на важност поштовања  саобраћајних правила- усмерава рад на  задатку са изрезивањем одређених прилога  и  постављање на одговарајућим местима- захтева детаљна објашњења   код првог задатка  у радној свесци  на 31. страни  и образложења

– издвајање најуспешније направљених саобраћајних  занкова

Ученици ће:- сазнати важна саобраћајна правила која ће им  омогућавати безбедност-  сагледавати правила  осталих   учесника у саобраћају како би  обезбедили себи  најбезбедније учешће у њему
-Гордана Илић: Чаробни свет музике, Саобраћајац,Српски језик
Ниво 1 – Уме да наведе врсте саобраћајних средставаНиво 2 – Познаје саобраћајна правила и понаша се у складу са њимаНиво 3 – Разуме важност поштовања саобраћајних правила.

 

1ПД.1.5.2.- зна основна правила понашања у породици, школи и насељу
Уџбеник, Свет око нас, Биљана Животић, Клет, Гугл претраживач, ППТ-ДВД-Серија: Зебра, знак, семафор…АМСС, Медијски јавни сервис-РТС,  Република Србија Министарство просвете и спорта, МУП Републике Србије , ПГП-РТС.2006.

Ток часа:

Уводни део часа- 5 минута Понављамо градиво са претходног часа.Подсећање на песмицу коју су научили у предшколском-Семафор (слајд 2).
Главни део часа- 35 минута Ученици се упознају са семафором . Водимо разговор о томе колико они познају шта која боја означава на семафору.Показујем семафор за возаче (слајд 3).(Ученик који има потешкоћа у развоју помаже ми око демонстрације модела семафора)

Ученици цртају у свескама семафор за возаче уз моју помоћ (ако треба)

Семафор за пешаке (слајд 4), Показујем ученицима модел семафора. Цртање модела семафора у свесци.

У саобраћају нам помаже и саобраћајни полицајац (слајд 5). Водимо разговор шта од којих положаја полицајца означава.

Саобраћајни знакови- ако ученици знају неки знак, цртамо их, ако не, цртамо оне из уџбеника или са слајда (слајд 6)

Демонстримамо прелазак  улице (један од ученика који демонстрира прелазак преко обележеног пешачког прелаза, је и ученик са потешкоћама у учењу).

 

Завршни део часа- 5 минута – Понављамо научено градиво на овом часу.Ученици добијају домаћи задатак да код куће нацртају један собраћајни ѕнак који знају.Евалуација часа, како им се свидео данашњи час? Своје импресије са часа исказаће кроз цртање одређеног смајлија (задовољан, равнодушан, тужан) слајд 7

 

(Само)евалуација и корекција часа
Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

ШКОЛИЦА СВЕЗНАЛИЦА

Блог одељења I-3

Хајде да се играмо

Сајт за децу, учитеље и родитеље - аутор Љиља Павловић

✿ РАДОСНА УЧИОНИЦА ✿

У ОВОЈ УЧИОНИЦИ РАСТУ НАЈЛЕПШИ ЦВЕТИЋИ, РАЗЛИЧИТИХ БОЈА И МИРИСА, А ИПАК ТОЛИКО СЛИЧНИ ДА НЕ МОГУ ЈЕДНИ БЕЗ ДРУГИХ!!! Ово је место за све учитеље, ученике, родитеље и оне који воле школу. На блогу можете пронаћи разне материјале о инклузији, као и све друге погодне за рад у разредној настави. Такође можете пронаћи и занимљиве фотографије и догађаје из школског живота, као и разне занимљиве идеје и презентације. Надам се да ће ова онлајн учионица бити место где ћете време увек проводити са осмехом...

Чуда се, ипак, дешавају!

Све што се школе тиче - цртежи, песме...и свакојаке приче!

Златица Геров

ЛИЧНИ ПОРТФОЛИО

Испеци па реци деци

Ђурђица Стојковић

СВЕТ У НАШИМ РУКАМА

Само заједничким снагамо стварамо потпуну личност.

ШКОЛИЦА СВЕЗНАЛИЦА

Блог одељења I-3

Хајде да се играмо

Сајт за децу, учитеље и родитеље - аутор Љиља Павловић

✿ РАДОСНА УЧИОНИЦА ✿

У ОВОЈ УЧИОНИЦИ РАСТУ НАЈЛЕПШИ ЦВЕТИЋИ, РАЗЛИЧИТИХ БОЈА И МИРИСА, А ИПАК ТОЛИКО СЛИЧНИ ДА НЕ МОГУ ЈЕДНИ БЕЗ ДРУГИХ!!! Ово је место за све учитеље, ученике, родитеље и оне који воле школу. На блогу можете пронаћи разне материјале о инклузији, као и све друге погодне за рад у разредној настави. Такође можете пронаћи и занимљиве фотографије и догађаје из школског живота, као и разне занимљиве идеје и презентације. Надам се да ће ова онлајн учионица бити место где ћете време увек проводити са осмехом...

Чуда се, ипак, дешавају!

Све што се школе тиче - цртежи, песме...и свакојаке приче!

Златица Геров

ЛИЧНИ ПОРТФОЛИО

Испеци па реци деци

Ђурђица Стојковић

СВЕТ У НАШИМ РУКАМА

Само заједничким снагамо стварамо потпуну личност.

%d bloggers like this: